23948sdkhjf

Nyt elektronikvarehus drukner i succes

Power kan ikke følge med kundestrømmen.
Halvdelen af kunderne udtrykker på Trustpilot deres tilfredshed med den nyåbnede elektronikkædes service, men den anden halvdel klager ifølge Ekstra Bladet over langeventetider på levering og kundeservice og manglende svar på mails.

- Det er ikke tilfredsstillende. Der skal ikke være hverken 15, 20 eller 30 minutters ventetid, siger adm. dir. for Power, Jesper Boysen, der selv har været i gang med at svare på kundemails.

- Vi havde en meget stor mængde mails fra kunder og lidt udfordring er, at når kunderne ikke helt får besked tilbage, så sender man en rykker, 'Hvorfor hører jeg ikke fra jer?' Der var da en kunde, der havde skrevet fem gange. Og jeg kan godt forstå det, for da jeg læste det, tænkte jeg, 'Det var da irriterende at sidde og vente.' Og det er jo ikke sådan her, det skal være, siger han til avisen og lover forbedring.

Power forventer at åbne 25 varehuse i Danmark.

Originalartikel: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/ny...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.097