23948sdkhjf

Bilka og Danske Spil i succesfuldt samarbejde

I forbindelse med dagligvaregigantens fødselsdag har kunderne fået et gratis skrabelod.
Formålet med et samarbejde mellem Bilka og Danske Spil har været at binde online og offline aktiviteter sammen, skriver Markedsføring.

Og det er lykkedes.

Kunderne i Bilka har fået et gratis fødselsdags-skrabelod i samarbejde med Quick skrabelodder fra Danske Spil.

De har derefter mulighed for at vinde både på det fysiske lod og digitalt.

En kundeundersøgelse, foretaget på Bilka.dk, viser ifølge Markedsføring, at cirka 15 procent af de udleverede skrabelodder er blevet aktiveret digitalt.

Den viser derudover, at 14 procent af dem, der har fået skrabeloddet, er kommet oftere i Bilka i perioden pga. skrabeloddet.

Hver fjerde af dem, der har fået skrabeloddet er blevet mere positive over for Bilka, og 17 procent er blevet mere positive over for Danske Spil.

Michael Hegelund Kierstein, der er Traffic & Campaign Manager hos Bilka, siger til Markedsføring:

- Både vi og Danske Spil har en masse kontaktpunkter med kunderne, som vi i denne kampagne har udnyttet til at holde kunderne fast i vores universer ud fra en tanke om, at der ikke skulle være nogen ”døde ender”.

Originalartikel: http://markedsforing.dk/artikler/kampagn...
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109