23948sdkhjf

B&O sætter alt på et bræt

Virksomheden sælger ud og går efter den unge generation.
B&O med topchef Tue Mantoni ved roret arbejder benhårdt på at sikre sund rentabilitet, skriver John Stihøj og Lau Svenssen fra Aktieinfo i Berlingske.

Virksomheden har nu valgt at sælge sin aktivitet med lydanlæg til luksusbiler, så der kan skaffes penge til fremtidssikringen af dens kerneforretning.

Ifølge de to eksperter vil B&O formentlig tjene over 500 millioner kroner før skat på salget.

B&O har også skruet op for lanceringen af nye produkter inden for TV.

I et forsøg på at ramme de unge generationer tilbyder virksomheden nu fladskærme i helt op til 85 tommer, siger John Stihøj og Lau Svenssen.
Læs mere om: B&O
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093