Salg af Endless Jewelry skuffer
Jesper ’Kasi’ Nielsens nye smykker sælger ikke
- Nogle få har prøvet Endless’ armbånd, men de kunne ikke lide det. Jeg tror kun, vi har solgt et enkelt i løbet af den tid, vi har haft det. Folk synes generelt, det har et lidt stift udseende, og at det er for dyrt, siger Anthony Hayen, Manchester, til Børsen.
Søren Løntoft Hansen, senioranalytiker hos Sydbank, siger til avisen,at man skal være varsom med stikprøver:
- Men ikke desto mindre er det en negativ nyhed for Endless. Hvis forhandlerne, og det gælder for alle selskaber, ikke er tilfredse md produktet, så bliver det jo udskiftet på et tidspunkt.
- Når man har 3000 forhandlere, har man 3000 små konger, som er svære at gøre tilfredse. De bliver aldrig helt tilfredse. Men vi ved, at vores koncept er knivskarpt, og derfor står vi nu over for en kommunikationsopgave. Vi skal gøre Endless kendt i hele verden, og det er der, jeg har min styrke. Det er der, jeg giver den gas, siger Jesper ”Kasi” Nielsen til Børsen.
Firmaets regnskab er endnu ikke offentliggjort.