Modeportalen miinto vækster 300 procent i julen
TV-kampagner i samarbejde med reklamebureauet UncleGrey op mod jul gav øget handel og indtjening
1500 fysiske modebutikker er tilknyttet modeprotalen på tværs af Skandinavien og Holland. Indtjeningen steg med 300 procent i julen sammenlignet med julen 2013.
- En væsentlig del af vores omsætning for året kommer historisk set i Q4, og vi besluttede fra årets begyndelse, at vi ville fiske, når der var flest fisk at fange. Det lyder måske banalt, men det har fungeret. Grundet det øgede tryk og synlighed i hele Q4 har vores december kampagner også vist sig langt mere effektive end forventet. Og så har det kreative indhold og koncept i høj grad performet - vores bureau, UncleGrey og ikke mindst TV2, har været uvurderlige partnere i forløbet, siger adm. dir. for miinto.dk Konrad Kierklo og fortsætter:
- Ingen tvivl om at vi er glade og stolte over den fremgang, vi her har fået - ikke mindst fordi vi har formået at holde bundlinjen intakt. Vi har sammen med UncleGrey og TV2 i vores kampagner fokuseret på et godt kreativt output, der fungerer på alle platforme samt en skarp målretning af vores budskaber til vores kunder. Men der er ingen tvivl om at konkurrencen kun vedbliver med at være hårdere inden for vores branche, så vi er allerede videre og i fuld gang med at prøve at blive endnu bedre.