23948sdkhjf

sloggi samarbejder med Kylie Minogue

sloggi præsenterer nu sin nye kampagnemodel, Kylie Minogue. Den populære, storhittende og prisbelønnede sangerinde lægger fra dette efterår krop og ansigt til en række nye kampagner.
sloggi fejrer i år sit 35 års jubilæum og kan se tilbage på 35 år fyldt med historie og autenticitet. Kylie Minogue udtrykker med sin musik den samme form for ægthed, energi og frihed, når hun inspirerer og forener kulturer og generationer verden over. Musik er en magtfuld kraft og stemningsskaber, der giver frihed til at udtrykke sig – en frihed som matcher sloggis værdier. Det skriver sloggi i en pressemeddelelse.

- Vi er utrolig stolte af at arbejde sammen med Kylie Minogue, som er en stærk og smuk artist, der stråler af overskud og energi. Hendes kreativitet og artistiske selvstændighed har givet hende millioner af fans verden over. Ligesom sloggi brandet er hun symbolet på en ægte fri sjæl, og vi glæder os derfor meget over det spændende samarbejde, fortæller Roman Braun, sloggis globale brand manager, om samarbejdet.

- Jeg er utrolig glad for samarbejdet med sloggi og beundrer, at man har formået at forblive tro mod sine værdier samtidig med, at sloggi brandet har udviklet sig. Vi deler den samme passion for frihed, og det er en sand fornøjelse at hylde den sammen, udtaler Kylie Minogue.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.095