23948sdkhjf

Fakta åbner igen i år butik på Roskilde Festival

På søndag den 29. juni klokken 18 åbner fakta for andet år i træk sin egen butik på Roskilde Festival. I år har Fakta udvidet konceptet med bake-off til festivalgæsterne.
Det er en butik, der i denne uge vil være kædens største målt i omsætning - og den mindste målt i areal.

225 fakta-medarbejdere vil passe butikken, der har åben hver dag under festivalen fra 7 morgen til 4 nat.

Det er andet år, at Danmarks hurtigst voksende discountkæde er med på festivalen, og i år er butikken udvidet med bake-off, der sikrer nybagt brød hele dagen – og et større udvalg af færdige salater og sandwich, som var store hits sidste år.

Butikken vil udover at forsyne festivalens gæster med de dagligvarer, de ellers skulle ind til butikkerne i byen for at hente, også have et stort aktivitetsniveau med forskellige events og konkurrencer i løbet af festivalens, hvor blandt andet sidste år succesfulde kapløb i fakta-poser gentages.

- Der har i år været meget stor interesse for at være med på holdet, og vi har fakta-medarbejdere fra hele landet med på Roskilde. Festivalen er med til at skabe intern stolthed og god korpsånd, siger salgschef Flemming Braasch, der er ansvarlig for butikken.

For fakta fungerer festivalen også som et eksperimentarium for nye former for markedsføring, og alle sociale medier er i brug, hvor kæden har oprettet sine egne sider på YouTube, Instagram og Facebook specielt for aktiviteterne på festivalen.

I år vil man på 25.000 tilfældige varer sætte klistermærker med et unikt nummer. På faktas app er et særligt lotterimodul, hvor brugeren kan se om de har vundet en af de 5.000 præmier, der udloddes til kunderne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.189