23948sdkhjf

Eleverne tager over i Kvickly

Det vil fredag den 11. april være muligt at se resultatet af 13 butikselevers anstrengelser i Kvickly i Nyborg.
Eleverne har designet en påskesalgs-kampagne som del af et undervisningsprojekt med titlen "Smag på påsken". Det skriver LokalAvisen Nyborg.

Kampagnen afspejler bl.a. Kvickly Nyborgs ønske om at øge omsætningen i delikasseafdelingen. De 13 elever startede sidste år på den særlige butikselevuddannelse som ledertrainees i Coop.

Uddannelsen, der aktuelt tæller 42 elever, skal give de unge indblik og kompetencer inden for ledelse og styring af butikker. Butikschef i Kvickly Nyborg, Søren Nielsen, er ikke nervøs for, at debutanternes arbejde skal fejle, og han bidrager gerne med sin butik for at give udfordringer og ansvar til unge med interesse for en fremtid i branchen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.098