23948sdkhjf

Aldi i ny dansk offensiv

Aldi bruger gourmetvarer til at lokke kunderne til i ny dansk offensiv.
Den tyske discountkæde vil nu være kendt for mere end billige tyske discountvarer. Det skriver Jyllands-Posten.

Kæden supplerer derfor med gourmetprodukter, og andre nye serier af fødevarer vil også være at finde i køledisken og på hylderne.

Inspireret af erfaringer og succes på det britiske marked lancerer Aldi derfor luksusprodukter i de danske butikker. Det sker blandt andet med en serie af dyrere fødevarer under navnet ”Freihofer Gourmet”, som spænder fra laks og champagne til vin og chokolade.

- Vi vil også gerne tilbyde vores kunder et udbud af specialiteter, som ligger ud over det faste sortiment. Det har vi gjort gennem flere år, men vi udvider netop nu med bl.a. denne serie op til højtiden. De gourmetvarer, som er i butikkerne nu, kører indtil årets udgang. Vi vurderer løbende mulighederne i markedet, hvor den type produkter også vinder mere frem, siger vicedirektør Thomas Bang i Aldis danske indkøbsafdeling.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109