23948sdkhjf

Ny indretning sætter skub i salget

Arla og Meny har i et samarbejdet videreudviklet kædens mejeriafdeling. Det har vist "overraskende" resultater, og nu udrulles dele af konceptet til størstedelen af kædens butikker
Indretningen af butikken og fagene har stor betydning for, hvad og hvor meget kunderne handler. Derfor har Meny i samarbejde med Arla taget et kig på mejeriafdelingen i kædens butikker.

Projektet har kigget på den visuelle identitet, indretningen af fagene samt gulvet foran. Det nye tiltag har givet et øget salg, og kundetilfredsheden er steget. D...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062