Indretningen af butikken og fagene har stor betydning for, hvad og hvor meget kunderne handler. Derfor har Meny i samarbejde med Arla taget et kig på mejeriafdelingen i kædens butikker.
Projektet har kigget på den visuelle identitet, indretningen af fagene samt gulvet foran. Det nye tiltag har givet et øget salg, og kundetilfredsheden er steget. D...
Ny indretning sætter skub i salget
Arla og Meny har i et samarbejdet videreudviklet kædens mejeriafdeling. Det har vist "overraskende" resultater, og nu udrulles dele af konceptet til størstedelen af kædens butikker

Det visuelle udtryk i mejeriafdelingen i Meny Herning er blevet ændret i samarbejde med Arla. Nu står varerne anderledes opdelt, og skilte og folie guider kunderne. Det udbredes nu til størstedelen af kæden. PR-foto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement