Danskerne er vilde med Hummel
Danskerne er vilde med Hummel. Hummel varerne sælges med lynets hast udtaler Helle Guldman fra House of Kids.
Fakta er i hvert fald, at Hummel er en bestseller hos House of Kids! Indehaver Helle Guldmann fortæller, at varerne fra Hummel sæson efter sæson bliver lagt i kundernes indkøbskurv med lynets hast. Det nye sengetøj fra Hummels julekollektion 2013 er ingen undtagelse.
På blot tre dage blev der solgt over 220 sæt af Hummels sengetøj fordelt på tre størrelser; baby, junior og voksen, hvor der i samme periode sidste år kun blev solgt 8 sæt sengetøj.
Hummel har også været længe undervejs med denne sengetøjskollektion. Faktisk er det 3 år siden Hummel havde sengetøj med i deres kollektion.
Helle Guldmanns bud på hvorfor Hummel er så populær er, at der er mange der gerne vil identificerer sig med det sporty look og de glade farver. Det sender et signaler om, at man selv er sporty og kan lide at være aktiv. Helle siger endvidere, at det faktum at både mor og far har kendt mærket, siden de selv var børn, også er med til at trykke på nogle nostalgiske knapper og sætter positive associationer i gang omkring mærket.