23948sdkhjf

Aarstiderne lancerer ny platform for erhvervskunder

Måltidskassevirksomheden satser på vækst gennem udvidet sortiment og fokus på små og mellemstore virksomheder

Aarstiderne tager et nyt skridt i retning af erhvervsmarkedet med lanceringen af en dedikeret onlineplatform for virksomhedskunder. Det skriver DetailWatch.

Den nye platform, der går i luften mandag, samler 800 økologiske varer målrettet erhvervskunder, og adm. direktør Heidi Boye forventer en vækst på 10 procent i erhvervssegmentet gennem både nye kunder og øget salg til eksisterende kunder.

- Vi regner med at se en stor vækst, både ved at få nye kunder ind og ved bedre at kunne servicere vores eksisterende kunder. Vi skal i hvert fald kunne se en 10 pct. i vækst på erhvervskunderne, siger Heidi Boye.

Platformen tilbyder et bredt udvalg af produkter, fra basale kontorforsyninger som kaffe og mælk til frokostordninger og mødeforplejning.

Initiativet kommer kort efter Nemlig.coms udmelding om øget fokus på erhvervskunder, men Heidi Boye ser plads til begge aktører i markedet. 

Artiklen er en del af temaet Leverandører.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062