23948sdkhjf

Dagligvarekæde udvider nyt initiativ til alle butikker

Føtex lancerede sit nye koncept i Føtex Kokkedal i slutningen af november, og selvom at det bliver en "rejse" at forvandle samtlige Føtex-butikker, bliver et af de nye tiltag nu udbredt til alle kædens butikker. Det skriver kædedirektør Morten Møberg på Linkedin. 

En del af det nye koncept er, at inspirere kunderne til at tage sundere valg, når der skal lægges varer i indkøbskurven. Ét af de nye tiltag, som kædedirektør Morten Møberg fremviste til åbningen var, at der var to former for pasta på tilbud til samme pris. Altså både den klassiske, men også en sundere udgave i fuldkorn.

Og netop tiltaget med at tilbyde et sundere alternativ til samme pris, er ifølge direktøren blevet modtaget rigtig godt af kunderne. Derfor udbreder kæden nu konceptet til alle butikker. Det skriver han i et opslag på Linkedin:

"For godt 2 måneder siden, åbnede vi ”den helt nye” føtex i Kokkedal . Et af vores mål er at give kunderne muligheden for et sundere alternativ til samme pris. Kunderne har taget helt fantastisk godt imod det nye koncept, og det vil derfor være at finde i alle vores føtex varehuse fra uge 10."

Til åbningen i Kokkedal kunne kæden desuden også præsentere en anderledes indretning med varmere farver, re-designede skilte samt et køkken. Læs om det nye koncept og se billeder fra butikken her. 

Og de nye tiltag stopper ikke her, meddeler Morten Møberg: 

"Vi fortsætter rejsen med det nye føtex og har mange flere spændende initiativer i støbeskeen," skriver han. 

Varehuschef i Kokkedal fortæller fredag i RetailNews, hvordan kunderne har taget imod de øvrige nye tiltag, som også på lang sigt skal udbredes i hele kæden. 

Se hele Linkedin-opslaget her: 

Artiklen er en del af temaet Dagligvarer.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.128