Nyt københavnsk accesories brand lanceres
Det er med Marianne Kruse i spidsen, at det københavnske accessories brand MyMy gør sin debut på modescenen dette efterår.
- Hos MyMy opfatter vi modetilbehør som brikker i den moderne kvindes ’survival-kit’ – det essentielle og uundværlige, der følger dig overalt. Det er samtidig vores udtalte ønske at gøre det basale til noget ekstraordinært, lade det funktionelle være smukt, og at udføre det i en kvalitet, der giver produkterne mulighed for at blive brugt længe og i mange forskellige sammenhænge, siger Marianne Kruse, som også understreger, at MyMy fokuserer på balancen mellem en alsidig, ren æstetik og et udtryk med personlighed, der er i stand til at inspirere og præge et look.
Samtidig med denne designmæssige balancegang, har MyMy sat sig for at skabe accessories, der formår at give oplevelsen af luksus, men samtidig er tilnærmelige.
Den udfordring er løst gennem den omhyggelige etablering af et effektivt produktionsnetværk, der kan opfylde kravet om høj kvalitet til overkommelige priser.
MyMy lancerer den første kollektion i oktober 2013.