23948sdkhjf

Lidl satser på gør-det-selv kunderne

Discountkæden oplever en stor fremgang i salget af deres eget værktøjsmærke Parkside. En markant udvikling, mener Indkøbsdirektør i Lidl, Maria Lovecchio.
Gør-det-selv-kulturen har vundet fodfæste, mener håndværker og freelanceskribent Jann Wagner, der angiver de stigende priser på håndværkere som grund.

Det kan mærkes i Lidl, hvor salget af deres eget værktøjsmærke, Parkside, er stedet med 16 pct i perioden marts til august i år sammenlignet med sidste år. Indkøbsdirektør i Lidl, Maria Lovecchio, ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.22