23948sdkhjf

Debat: Alle taber, når vi går på kompromis med god service

Jagten på den bedste pris er de seneste år blevet danskernes favoritdisciplin. Jagten har været så intens, at prisen overtrumfer forventninger til servicen – og virksomhederne har fuldt trop med servicekvaliteten. Det er en fejl – for god service er stadig et afgørende konkurrenceparameter, skriver landechef Karsten Ehrhardt, CHEP Danmark i dette indlæg.
I fødevarebranchen har god kundeservice altid været alfa og omega, hvis man skulle have flere og tilbagevendende kunder. Det handler ganske enkelt om at imødekomme kundernes forventninger.

Desværre er der opstået en tendens, der gør, at disse gode klassiske dyder langsomt bliver udvandet.

En nylig undersøgelse over danskernes kundetilfredshed p...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078