23948sdkhjf

Burgerreklamer for sexede for Bilka

Burgerkæden Carl's Jr. åbnede sin første restaurant ved Bilka i Næstved. Markedsføringen af kæden i Danmark vil dog ikke have fokus på letpåklædte kvinder, men på kvaliteten.
Kæden, som ellers er kendt for at bruge letpåklædte kvinder i sin markedsføring, skal fokusere på noget helt andet i Danmark. Det skriver epn.dk.

Især kædens målgruppe - sultne unge mænd - har været begejstrede for reklamerne med berømte bikini-babes som Paris Hilton, Kim Kardashian, Kate Upton og danske Nina Agdal, der alle spiser burgere med stor nydelse.

Men de danske mænd må kigge længe efter den slags reklamer, for sådan skal burgerkæden ikke promoveres i Danmark. I hvert fald ikke til at begynde med.

Fokuserer på kvaliteten
- I første omgang har vi valgt at fokusere på kvaliteten af burgerne, så vi har ikke valgt samme tilgang, som Carl's Jr. benytter i USA eksempelvis, siger markedsføringschef hos Dansk Supermarked, Thorbjørn Sejer Jensen ifølge epn.dk.

I Danmark vil kæden i stedet benytte sig af udendørsreklamer, smagsprøver på uddannelsesinstitutioner og spots i biografer.

- I biografreklamerne er der også en sød pige med, men vi vil gerne markedsføre kvaliteten af burgerne og ikke promovere modeller. Vi vil gerne vise, at Carl's Jr. er et rigtig godt alternativ til de andre kæder her i Danmark, siger han.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093