"Der er ikke så mange, som elsker os," som Morten Møberg, kædedirektør i Føtex, formulerer det. Det vil direktøren ændre på.
Derfor lancerer Føtex nu en ny strategi og koncept, som skal få flere kunder til at blive forelsket i kæden. RetailNews er til stede til åbningen af den første Føtex, som nu er bygget om til det helt nye koncept. Den l...
Flere skal "elske" Føtex: Sådan vil kæden bejle til kunderne
Torsdag morgen slog Føtex i Kokkedal dørene op for kædens nye koncept, som skal gøre dem mere populære blandt kunderne
Morten Møberg, kædedirektør i Føtex, til genåbningen af Føtex i Kokkedal, som nu er indrettet efter kædens nye strategi. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement