Mærkevarerne bliver presset af dagligvarekædernes private label-produkter, og det kan true deres fremtid på hylderne. Det er i hvert fald meldingen fra Rema 1000.
Men Leif Nielsen, adm. direktør i Mærkevareleverandørerne (MLDK), mener ikke, at mærkevarerne skal frygte for deres pladser på supermarkedshylderne, selvom han anerkender, at de bl...
Inflationen presser mærkevarerne: "Det er træls", siger branchedirektør
Branchedirektør mener, at dagligvarebutikkerne har brug for mærkevarerne til at tiltrække kunderne
Leif Nielsen har siden 1. oktober 2024 været adm. direktør i MLDK. Han kommer fra en stilling som branchedirektør i DI Fødevarer. Foto: Sif Meincke/Dansk Industri
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement