Det har stor indflydelse på kundernes loyalitet, hvordan en klage bliver håndteret. Det er en af konklusionerne i Loyalty Groups årlige analyse BrancheIndex Dagligvarer 2024.
Analysen viser nemlig, at de kunder, som mener, at klagen blev håndteret rigtig godt, er de langt mest loyale - også mere loyale end dem, som slet ikke mente, at d...
Ekspert: Klager kan forvandle utilfredse kunder til trofaste fans
Klager og håndteringen af dem har stor betydning for kundernes loyalitet
Klager har stor indflydelse på kundernes loyalitet. Det viser en analyse fra Loyalty Group. Foto: Niels Ahlmann Olesen/Berlingske/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement