Rema 1000 fortsætter jagten på markedsandele, og tager fortsat kunder fra konkurrenterne. Ifølge kædens egne opgørelser bliver hver fjerde dagligvare, der bliver købt i Danmark, nu købt i en Rema 1000. Det skriver Finans.
Mediet har talt med Rema 1000 Danmarks bestyrelsesformand og ejer, Ole Robert Reitan, og adm. direktør Henrik Burkal i et ...
Markedsandelen vokser: Sælger hver fjerde vare til danskerne
Rema 1000 indtager en større og større del af det danske marked, og har ekspanderet kraftigt med opkøbet af Aldi-butikkerne. Forventningerne er at fortsætte væksten
Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000, fortæller til Finans, at det har krævet meget af organisationen at ekspansere så kraftigt. Foto: Øyvind Breivik
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement