23948sdkhjf

Markedsandelen vokser: Sælger hver fjerde vare til danskerne

Rema 1000 indtager en større og større del af det danske marked, og har ekspanderet kraftigt med opkøbet af Aldi-butikkerne. Forventningerne er at fortsætte væksten
Rema 1000 fortsætter jagten på markedsandele, og tager fortsat kunder fra konkurrenterne. Ifølge kædens egne opgørelser bliver hver fjerde dagligvare, der bliver købt i Danmark, nu købt i en Rema 1000. Det skriver Finans.

Mediet har talt med Rema 1000 Danmarks bestyrelsesformand og ejer, Ole Robert Reitan, og adm. direktør Henrik Burkal i et ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111