En analyse, som RetailNews har fået indsigt i, klarlægger danskernes indkøbsoplevelser i landets dagligvarekæder.
Og der er ganske stor forskel på top og bund i analysen BrancheIndex Dagligvarer 2024 foretaget af Loyalty Group. For mens der i den kedelige ende er hele 41 procent af kunderne, der det seneste år har oplevet, at der h...
Ny analyse: Der er mest at klage over i denne dagligvarekæde
RetailNews kan løfte sløret for, hvilken dagligvarekæde, hvor flest kunder mener, at der er noget at klage over
Der er stor forskel på, hvor mange kunder, der har klaget over de forskellige dagligvarekæder inden for det seneste år. Det viser tal fra Loyalty Group. Foto: Thomas Lekfeldt/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement