23948sdkhjf

Stor dagligvarerapport er landet: Kæde kåret som vinder for niende år i træk

Tæt på 4000 forbrugere har i en stor undersøgelse givet deres holdninger til kende over for den danske dagligvarebranche. Og særligt én kæde nyder igen stor tilfredshed fra kunderne
Tilfredse kunder er en essentiel del af at drive detail- og dagligvarehandel. 

Et sådant parameter har virksomheden Loyalty Group undersøgt i efterhånden flere år - og netop i disse dage flyder resultaterne fra Loyalty Groups brancheindex for de danske dagligvareaktører ud. 

Loyalty Groups brancheindex

Loyalty Group hjælper virksomh...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.704