Nyt partnerskab skal rulles ud i over 630 detailbutikker
Der er en første gang for alting - således også for Flying Tiger Copenhagen.
Det skriver detailgiganten i en pressemeddelelse, hvor man annoncerer et samarbejde om både co-brandede produkter og emballage med det danske legetøjsmærke Plus-Plus.
Produkterne, der involverer to særligt designede kollektioner, lanceres i 638 af Flying Tiger Copenhagens 960 butikker i den allernærmeste fremtid, ligesom de også lanceres på detailkoncernens webshop.
- Plus-Plus’ univers med lærerigt og kreativt legetøj har en stor synergi med vores kundebase, og den nye produktserie passer perfekt til vores ambition om at skabe flere kreative, lærerige og legende oplevelser for børn, voksne og familier, udtaler Darryl Nash, SVP for Commercial Product & Design hos Flying Tiger Copenhagen.
Også fra Plus-Plus bliver det kommende samarbejde mødt med begejstring.
- Samarbejdet med Flying Tiger Copenhagen føles som et perfekt match for os - både hvad angår produkter og værdier. Det er samtidig en stor ære at samarbejde med et brand af denne størrelse, som har så bred international rækkevidde, udtaler kommerciel direktør i Plus-Plus, Gabriel Sturm, der samtidig kalder samarbejdet "en sand milepæl".
Regnskabsår | 2023 | 2022 | 2020 |
Valuta | mio. DKK | mio. DKK | mio. DKK |
Nettoomsætning | - | - | - |
Bruttofortjeneste | 44,1 | 46,5 | 24,2 |
Resultat af primær drift | 6,2 | 14,7 | 13,6 |
Resultat før skat | 1,7 | 16,0 | 16,8 |
Årets resultat | 0,7 | 12,9 | 7,8 |
Balancestatus | 76,5 | 77,4 | 71,5 |
Egenkapital | 20,8 | 35,0 | 29,2 |
Antal ansatte | 33 | 29 | - |
Kilde: CVR |