Fra 650 til 1000 polske butikker inden udgangen af 2028.
Det er ét af de erklærede mål for Salling Group i Polen med koncernens Netto-koncept.
Det fremlagde adm. direktør, Anders Hagh, tirsdag morgen for offentligheden som led i en ny milliardstrategi fra dagligvaregiganten.
Salling Groups milliardstrategi, Aspire '28
Strat...
Et "stort milliardbeløb" skal realisere Salling Groups 1000-drøm i Polen
Nettos polske forretning vækstede markant i 2020 med opkøbet af et trecifret antal Tesco-butikker, og nu satser Salling Group-direktør på at vækste med nogenlunde samme antal inden for fem år
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement