23948sdkhjf

Tour de France-feber: Lidl øger sit engagement i cykelsporten

Et hovedsponsorat af World Tour-holdet Lidl-Trek - og nu også et dansk forankret sponsorat i Danmarks største cykelløb. 

Dagligvarekæden Lidl har således opjusteret sit cykelengagement med et nyt partnerskab i Post Nord Danmark Rundt, meddeler organisationen i en pressemeddelelse

Med Lidls sponsorat bliver dagligvarekæden "Official Fresh Food Partner" og skal blandt andet forsyne alle frivillige ved cykelløbet med forplejninger. 

- I Lidl Danmark er vi meget glade for at være ny partner på PostNord Danmark Rundt og dermed bidrage til at fremme cykelsporten i Danmark. Ligesom med vores engagement i Lidl-Trek ønsker vi at sprede budskabet om, at cykling er en sport for alle, uanset alder eller niveau, udtaler indkøbsdirektør i Lidl Danmark, Maria Lovecchio. 

Lidl Danmark bliver desuden også sponsor for den løbende holdkonkurrence, ligesom dagligvarekæden får egne hotspots og fanzoner, i takt med at løbet bevæger sig rundt på de danske landeveje. 

PostNord Danmark Rundt køres i perioden 14. til 18. august - og starter i år i Holstebro. 

Se nøgletal for:
Læs mere om: SPONSORAT cykler
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.657