Løvbjerg forfremmer ecommerce-chef til marketingchef
Der har været flere ind- og udskiftninger på topledelsesholdet i Løvbjerg i 2024.
Blandt andet blev den mangeårige Coop-profil, Susanne Hegnbo, præsenteret som ny indkøbs- og marketingdirektør - og nu er en anden central post bemandet.
Nemlig stillingen som marketingchef - det skriver Løvbjerg på LinkedIn.
Her er den ny tidligere ecommerce-chef, Josephine Meineche, blevet præsenteret i netop den rolle - og hun afløser dermed Stine Nykjær Lennert, der fratrådte som indkøbs- og marketingchef tidligere på året.
Ny struktur
Den nye marketingchef kommer desuden til at indgå på en helt nu måde i Løvbjerg-hverdagen.
Det blev præsenteret allerede i forbindelse med Susanne Hegnbos ansættelse - og præciseres i Løvbjergs LinkedIn-opslag.
"Løvbjerg tager nu næste skridt på rejsen for at styrke marketing og samler derfor ansvaret for alle marketingaktiviteter på kæden i et lille, agilt og stærkt team, som skal være med til at indfri de høje ambitioner om fortsat vækst på top- og bundlinje," skriver kæden.
Læs også: Løvbjerg præsenterer ny IT-chef med lang fortid hos konkurrenten
Selv skriver den nyudnævnte marketingchef, der altså kommer til at referere til Susanne Hegnbo, at hun er "utrolig glad og stolt" over forfremmelsen til marketingchef.
- Jeg ser frem til at fortsætte denne spændende rejse sammen med hovedkontoret og alle butikkerne, og blandt andet sikre, at vi fortsat altid er relevante for vores kære kunder, skriver Josephine Meineche på LinkedIn.
Det er blandt andet også Josephine Meineche, der har stået bag udrulningen af et banebrydende tiltag i "Ja tak"-universet i samtlige af Løvbjerg-kædens 17 butikker.
Det har vi her på RetailNews beskrevet tidligere - i temaserien "Historien i detaljen".