Den gode tone går begge veje – og den koster ikke ekstra!
Sådan lyder det i et stort fælles brøl fra flere store aktører i den danske detail- og dagligvarebranche.
Salling Group, Coop, Lidl, Dagrofa, Circle K og Maxi Zoo står sammen om deres medarbejdere i den travle juletid, hvor tonen oftest er hårdere end ellers - og hvor folkene i kasse...
Fælles opråb fra branchen: Sådan vil de komme negativ kundeadfærd til livs
Normalt dyster de, ikke mindst i julen, om kundernes opmærksomhed med gode tilbud af alle slags. Men kunder, der handler i Salling Group, Coop, Lidl, Dagrofa, Circle K og Maxi Zoo’s butikker, vil i julen i år også blive mødt af et samstemmende budskab. Pressefoto: Salling Group
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement