23948sdkhjf

Stilstand i dansk e-handel: Direktør forstår godt branchens bekymring

Dansk Erhverv: Både størrelsen på den virtuelle indkøbskurv og kundernes købsforventninger skuffer i ny analyse.
Det er blevet sværere at få danske forbrugere til at bruge penge online. Kunderne har i stor stil droppet de store køb på nettet, de bruger færre penge pr. handel og de har ikke planer om at ændre det.

Det skriver Dansk Erhverv i en pressemeddelelse.

Særligt to ting springer i øjnene på e-Niels Ralund, fra Dansk Erhverv, når han læser E-handelsan...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.704