23948sdkhjf

SmartGuy vinder pris

Den danske modetøjsvirksomhed SmartGuy har ved den netop afholdte kåring af årets E-handelspris vundet prisen som årets danske Crossborder-virksomhed.
E-handelsprisen uddeles hvert år af Foreningen for Dansk Internethandel (FDIH) til de bedste e-handlere i Danmark. I forbindelse med kåringen af SmartGuy hed det bl.a., at virksomheden gennem hele 2012 har haft fokus på gode købmandsskab i bestræbelserne på at ekspanderer på det europæiske marked.

Sidste år løb SmartGuy med hovedprisen, E-handelsprisen Guld og i år høstede den sjællandske tøjvirksomhed så den anerkendelse, at være den danske virksomhed, som med størst succes og på fremragende vis har benyttet onlinekanalen til international ekspansion og salg i udlandet.

- Vi er stolte over at have vundet e-handelsprisen i Crossborder kategorien, da det netop er udlandet og vores ekspansion i bl.a. EU, som vi har haft fokus på de sidste par år, lyder det fra Nicolai Kærgaard, Direktør i SmartGuy Group.

Sidste års pris brugt som løftestang
Kåringen som Danmarks bedste e-handelsvirksomhed (2012) blev fulgt op med en sølvmedalje i kategorien ’Best Webshop of Europe’ ved uddelingen af den europæiske e-handelspris, Global E-commerce Summit, hvor der var deltagelse af internationale koncerner som Amazon og Asos.

Kåringerne var med til at skabe øget opmærksomhed om dansk e-handel og betød en yderligere styrkelse af SmartGuys position på det internationale marked for e-handel.

Det er lykkes SmartGuy at etablere en platform, som siden er blevet brugt som løftestang for et øget onlineslag. Grænsen er så at sige blevet flyttet i takt med de stigende ambitioner om at indtage det europæiske marked.

Prisen som årets danske Crossborder-virksomhed er det synlige bevis på, at SmartGuy har haft succes med sit foretagende.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.073