23948sdkhjf

Luxreaders opkøbte konkursbo: Nu har brillefirmaet fået ny direktør

1. maj fik Luxreaders og Christopher Cloos ny administrerende direktør. 

Zvi Goldstein er hans navn - og han kommer med en fortid hos både Flying Tiger Copenhagen, hvor han var global marketingsdirektør. Tidligere har han også været CMO - marketingsdirektør - i Interflora. 

Han skal nu stå for at forene erfaringerne og aktiverne fra de to brillefirmaer, idet Luxreaders allerede i januar annoncerede opkøbet af det dengang konkursramte Christopher Cloos

Nicki Due-Rasmussen, der er medstifter i Luxreaders, har over for RetailNews tidligere slået fast, at man ser store potentialer i Christopher Cloos-brandet. 

- Jeg tror, at potentialet er ret stort. Vi har lagt en plan, der er mindre flamboyant, end hvad Christopher Cloos tidligere har stået for. Vi regner med at fordoble omsætningen for Luxreaders i løbet af det kommende år. Det tror jeg absolut er realistisk, sagde han i midten af april måned. 

Og det er altså denne rejse, som Zvi Goldstein bliver kaptajn på. Han ser frem til at løfte begge brands på et marked, hvor konkurrencen er hård, men hvor der også ifølge direktøren er plads til at udfolde begges potentialer.

- Det er først og fremmest noget, som jeg synes er helt enormt spændende med min baggrund inden for ecommerce og marketing. Samtidig er det en virksomhed - Luxreaders i hvert fald - der har vist sig at være bæredygtig. Og her kan jeg så bidrage til at lægge lag på i udviklingen, siger han til RetailNews.

Vil med på vækstrejse

På forhånd kendte Zvi Goldstein intet til Luxreaders - og havde kun læst om Christopher Cloos' ekstraordinære markedsføring med NFL-stjernen Tom Brady som frontfigur. 

Men da han havde snakket med Nicki og Alexander Due-Rasmussen - ejerne af Luxreaders - var han ikke i tvivl om, at det ville være et godt match. 

- Mine overvejelser har gået på, at mit kompetencesæt passede rigtig fint ind i det, som Nicki og Alexander efterspurgte, samt at jeg gerne ville være med på den vækstrejse, som Luxreaders og Christopher Cloos skal på, siger Zvi Goldstein. 

Blandt andet nævner den nyudnævnte direktør, at man satser på at ramme en trecifret millionomsætning engang i fremtiden. 

- Jeg ser helt sikkert mig selv være i jobbet i mange år. For mig er det ikke noget, der stopper her i forhold til sortimentet i Luxreaders og Christopher Cloos. Især sidstnævnte har et brand, som der er meget potentiale i, tilføjer han. 

Se nøgletal for:
Læs mere om: briller
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.659