23948sdkhjf
Del siden
Kursus

Sådan forebygger og håndterer du stress

I alt DKK 990 ekskl. moms
Periode(r)
Løbende optagelse

På dette webinar vil du som leder få værktøjer og inspiration til at forebygge stress hos medarbejderne og til at takle den svære samtale med medarbejderen om stress

Vi vil bl.a. fokusere på hvordan du afkoder, om medarbejderen er stresset og hvilken type samtale, du skal afholde med medarbejderen – afhængigt af stressniveau.

Udover at have store menneskelige konsekvenser for den enkelte, kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre generel dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder afdækker stress hos medarbejderen
  • Hvordan man som leder håndterer, når en medarbejder er stresset
  • Hvordan man som leder griber samtalen an med medarbejderen, der har stress
  • Hvordan man som leder skaber trivsel og forebygger stress

Målgruppe:

Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller takle den svære samtale med medarbejderen om stress.

Dansk Erhverv
Børsen, Slotsholmsgade 1-3
1217 København K
Københavns Kommune
Danmark
CVR nummer: DK43232010

Kontaktperson

TSG
Tim Skovby Granberg
Eventkoordinator
tsgr@danskerhverv.dk

Undervisningsadresse

Alle regioner
Danmark

Send til en kollega

0.048