Et nyt teknologisk tiltag skal hjælpe butikkerne i Aalborg Storcenter med at indrette deres butikker.
Værktøjet hedder Predict og er udviklet af hjerneforsker Thomas Ramsøy. Det skal kort sagt guide butikkerne til at bringe deres salg og omsætning i vejret - udelukkende ved at gentænke indretning af butikslokalet og salgshylderne i butikken,...
Slut med tilfældigheder: Storcenter bruger hjerneforskning i ny butiksteknologi
Det skal ikke længere være en mavefornemmelse, der bestemmer, hvordan butikkerne i Aalborg Storcenter skal indrette deres salgskvadratmeter
Varmeområderne på dette billede indikerer, hvor man som kunde typisk vil kigge hen, når man kigger på en butiksfacade. Dette skal i fremtiden være med til at afgøre, hvordan butikkerne i Aalborg Storcenter indretter både deres facader samt salgskvadratmeter i butikken. Foto: Aalborg Storcenter
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement