Retail Institute Scandinavia udkom torsdag med en prognose. En prognose, der spår, at Coop - der i 2012 havde den største markedsandel på dagligvaremarkedet i 2012, får svært ved at opretholde den plads og position i fremtiden.
Ja, faktisk har de allerede her i 2022 mistet deres plads som den koncern med den største markedsandel til Salling Group....
Prognose forudser tab af markedsandele for kæmpekæde
Selvom Coop regner med at rulle endnu flere nye discountbutikker ud over hele landet, spår direktør i Retail Institute i en prognose, at det ikke kommer til at gavne virksomheden
Retail Institute Scandinavia forudser i en prognose, at Coop får svært ved at genvinde de markedsandele, som kæden sad på i 2012, men siden har mistet. Arkivfoto: Sine Fiig
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement