Når vi taler om at gå en mørk tid i møde, er det ikke længere kun årstiden, der menes. Presset stiger på forbrugernes pengepung og dermed på butikkerne og deres leverandører.
Det er derfor fristende at slå hårdt på lave priser for at holde fast i kunderne; men det gavner ikke nødvendigvis forretningens brand på lang sigt, lyder det.
- ...
Analytiker: Husk hvad der er på spil på den lange bane
Efterårets store handelsdage er lige om hjørnet. Butikkerne er klar med slagtilbud, men de skal træde varsomt, lyder budskabet fra analytiker
I disse måneder kaster forbrugerne ikke just om sig med pengene, men butikker skal ikke tænke i brandudsalg, mener Pricerunners forbrugeranalytiker. Arkivfoto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement