23948sdkhjf

Tysk kæmpe-webshop gør dansk indtog

Den tyske skønhedswebshop Douglas, der lever af at sælge forskellige skønheds- og livsstilsprodukter og i seneste regnskabsår omsatte for flere milliarder euro, gør nu sit indtog på det danske marked.

Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Danmark bliver det første skandinaviske marked, som Douglas træder ind på, og det er der en god grund til, fortæller Nicole Nitschke, der er CEO for Douglas i Tyskland, Østrig, Schweiz og nu Danmark.

- Det danske marked udgør et stort potentiale for e-handel, hvilket vi nu vil udforske yderligere med en meget målrettet tilgang. Vi vil gradvist udvide vores sortiment og på den måde også kunne tilbyde vores kunder i Skandinavien en fremragende shopping-oplevelse, siger hun.

Nicole Nitschke kalder Danmark for en "attraktiv region" og uddyber, at det blot skal være et skridt på vejen mod endnu mere udbredelse i Europa.

- E-handel gør os i stand til hele tiden at udvide vores europæiske forretning, og vi ser åbningen i Danmark som endnu et skridt mod at dække hele Europa med vores særligt udvalgte produkter, siger hun.

Douglas åbner for deres danske webshop 10. maj.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078