Tysk kæmpe-webshop gør dansk indtog
Den tyske skønhedswebshop Douglas, der lever af at sælge forskellige skønheds- og livsstilsprodukter og i seneste regnskabsår omsatte for flere milliarder euro, gør nu sit indtog på det danske marked.
Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
Danmark bliver det første skandinaviske marked, som Douglas træder ind på, og det er der en god grund til, fortæller Nicole Nitschke, der er CEO for Douglas i Tyskland, Østrig, Schweiz og nu Danmark.
- Det danske marked udgør et stort potentiale for e-handel, hvilket vi nu vil udforske yderligere med en meget målrettet tilgang. Vi vil gradvist udvide vores sortiment og på den måde også kunne tilbyde vores kunder i Skandinavien en fremragende shopping-oplevelse, siger hun.
Nicole Nitschke kalder Danmark for en "attraktiv region" og uddyber, at det blot skal være et skridt på vejen mod endnu mere udbredelse i Europa.
- E-handel gør os i stand til hele tiden at udvide vores europæiske forretning, og vi ser åbningen i Danmark som endnu et skridt mod at dække hele Europa med vores særligt udvalgte produkter, siger hun.
Douglas åbner for deres danske webshop 10. maj.