Den midtjyske modekæde Zizzi, der specialiserer sig i kvindetøj i "plus size"-størrelser, har for alvor gjort et comeback efter et hårdt 2020, hvor corona og dertilhørende tvangsnedlukkede butikker spillede en stor rolle.
De har formået at hæve omsætningen betragteligt, men vigtigst af alt er de røde tal på bundlinjen blevet sorte, så årsresultat ...
Tøjkæde fandt "et meget lukrativt miks" og gik 250 procent frem
Zizzi har under coronapandemien trimmet antallet af butikker fra 120 til 80, og i samme periode er onlineforretningen gået fra at udgøre en tredjedel til mere end to tredjedele af omsætningen, der i 2021 oversteg 700 millioner. PR-foto
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement