23948sdkhjf

Tøjbrand dropper "bæredygtighed": - Det giver ingen mening

Ifølge stifterne af tøjmærket Lynæs er begrebet "bæredygtig" brugt så meget af firmaer, der ikke er bæredygtige, at det ikke længere giver mening at bruge det.
Hos det danske tøjmærke LYNÆS er man træt af brugen af begrebet "bæredygtighed". Faktisk så træt af det, at de nu helt stopper med at kommunikere det ud.

Det på trods af, at Lynæs på nærmest alle punkter lever op til lige netop dét, man som regel definerer ved bæredygtighed:

Deres tøj er produceret i Danmark og er lavet af økologisk bomuld og GOT...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094