23948sdkhjf

Måltidskasse-udbyder med nyt koncept: Åbner første fysiske butik

Siden 1999 har Aarstiderne leveret måltidskasser lige til døren med stor succes.

I fjor lavede de knap 37. mio. kr. på bundlinjen ud af en omsætning på mere end 750 mio. kr.

Det er på et fundament af tilpassede måltidskasser, at de har skabt deres succes. Men nu går de nye veje og har åbnet første fysiske butik.

Det skriver Berlingske.

Den nye butik er åbnet på Østerbro i København, og ifølge medstifter Søren Eilersen skal den være mere end blot en forretning. Det skal være et sted, hvor man i stil med måltidskasserne kan købe ingredienser til aftensmaden og få rådgivning og opskrifter til tilbedredning, men derudover skal det også fungere som et læringsrum og dertil et spiseri.

Læringsrummet og spiseriet skal blandt andet indebære fællesspisninger og madkurser.

Hos Aarstiderne er de fuldt ud bevidste om, at de bevæger sig ind på et marked, de ikke nødvendigvis har det helt store kendskab til. Søren Eilersen mener dog, at de kender deres kunder ret godt, og derfor føler de sig godt rustet til næste skridt i virksomhedens udvikling.

- Fordi Aarstiderne er en e-commercevirksomhed, er vi meget digitale, men samtidig hylder vi det analoge. Det kan lyde som lidt af et paradoks, men vi vil gerne begge dele. For os handler det i høj grad om at komme tættere på råvarerne og på de lokale producenter. Man kan sige, at vi vil give københavnerne jordforbindelsen tilbage. Vi håber, at vi kan blive et lokalt, grønt samlingspunkt, siger han til avisen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.174