23948sdkhjf

Aldi henter ny digital marketingschef

Pr. 1. september tiltræder Liselotte Walther Jørgensen i stillingen som digital marketingschef for Aldi Danmark.

Hun får ansvaret for den digitale del af Aldis marketing, herunder nyhedsbreve og sociale medier som Facebook, Instagram og YouTube.

Forstærkningen kommer således i kølvandet på Aldis nyligt lancerede reklamekampagne, der skal få forbrugerne til at ændre synet på kæden.

- Vi skal sørge for, at vi hele tiden følger vores aktiviteter til dørs og finder den rette balance mellem den daglige drift, og Aldi’s ambitiøse transformations- og ekspansionsplaner. Det er vigtigt, at vi kender effekten, af de ting vi gør, og har det som en fælles puls i teamet, siger Liselotte Walther Jørgensen i en pressemeddelelse.

52-årige Liselotte Walther Jørgensen har ikke tidligere været i dagligvarebranchen, men hun har flere års erfaring med digital marketing og med ledelse.

Hun har blandt andet været ansvarlig for digitale kanaler hos Bonnier Publication fra 2002 til 2015, mens hun senest har været i en stilling hos RIB Software Nordic.

Liselotte Walther Jørgensen erstatter Mads Bøgh Larsen i jobbet.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.072