23948sdkhjf

Lidl lancerer populær kollektion i Danmark

I 2020 lancerede Lidl en modekollektion bestående af sneakers, badesandaler, strømper og indkøbsnet på en række markeder.

Det blev en overvældende succes, og især skoene blev så populære, at de blev udsolgt på få timer og i andre tilfælde på få minutter.

Og de bliver nu videresolgt for flere tusinde kroner.

Nu kommer den eftertragtede kollektion så på markedet i Danmark 26. august. Den går under navnet The Lidl Collection og bærer de karakteristiske blå, gule og røde farver samt kædens logo.

Kollektionen bliver i de danske butikker kun solgt i et stærkt begrænset antal, og Lidls presseansvarlige, Thomas Sejersen, glæder sig til at få skoene ud på markedet.

- Vi er blæst bagover af den succes, som vi oplevede internationalt i forbindelse med lanceringen af kollektionen. Nu lander den nye fashionkollektion i Danmark med fire forskellige produkter, og vi er spændte på at se, om den kan opnå samme store succes som i de andre europæiske lande, siger han i en pressemeddelelse.

Han forventer, at efterspørgslen også bliver stor, når kollektionen lander i de danske butikker. Selvom den slags hype som regel kun tilfalder de store modehuse.

- Hypen omkring kollektionen har taget adskillige overskrifter verden over, og har vi har været heldige at få et begrænset antal af de populære produkter til Danmark – så det gælder om at være hurtig på torsdag, hvis man vil have fingre i de eftertragtede sneakers, badesandaler, strømper og indkøbsnet, siger Thomas Sejersen.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.116