Officiel åbningsdag for RetailNews
For knap en måned siden udsendte RetailNews det første nyhedsbrev - Nu er tiden så kommet til den officielle åbningsdag for portalen RetailNews.
Succesfuld start
Nyhedsbrevet har knap en måned på bagen og er blevet taget rigtig godt i mod af dagligvarebranchen.
- Vi lagde ud med at sende ud til 1800 modtagere og er idag oppe på 2800. Det er en flot fremgang på knap en måned. Ligeledes har der også været en god tilgang af medlemsvirksomheder, og med den officielle åbning i dag vil de positive takter vil fortsætter. Vi får skabt et fantastisk univers, som giver nye muligheder for alle, om de så er i butik, kæderne eller hos leverandører, siger ansv. chefredaktør og direktør Niels H. Carstensen fra Dansk Handelsblad.
Det bedste fra to verdener
Bag RetailNews står Dansk Handelsblad og Industry Supply og med RetailNews skabes nye store muligheder baseret på mange årige erfaringer fra to forskellige medier.
- Vi har sammen med Dansk Handelsblad skabt et nyhedsbrev og en portal, der samler det bedste fra to verdener. Vi har vores solide erfaring med udvikling og kommunikation via nettet, mens Dansk Handelsblad kommer med mere end 100 års erfaring som førende medie indenfor dagligvarebranchen. Det kan vi og ikke mindst læserne og medlemmerne nyde godt af, siger direktør hos Industry Supply Morten Petersen.
På RetailNews kan du ud over at følge med i det daglige nyhedsbrev også selv være med til at skabe indholdet. Det er branchens opslagstavle, hvor du kan lave indrykninger af job, fortælle om aktiviteter i din virksomhed, fortælle om nye produkter, indrykke butiksudstyr til salg og meget andet. Vi har skabt platformen - men du kan selv være med til at skabe indholdet. Hvis du ønsker at vide mere om medlemskab og portalen, så kan du kontakte Hanne Marie Lou, hml@industry-supply.dk