”Klæder skaber folk”, siger man. Måske burde det omskrives til ”børns klæder skaber folk”.
I hvert fald tyder noget på, at børnetøj for alvor er blevet en fed forretning for de virksomheder, som bedst rammer de modebevidste mødre – og forkælelseslystne bedsteforældre.
På Børsens nyeste liste over landets hurtigst voksende virksomheder, de såkaldt...
De dyrebare børn er en fed forretning
I dag prioriterer forældre deres børns forbrug, og dermed tøjforbrug, højt. De bugnende garderober er i stigende grad blevet en del af vores identitet. Børnenes tøj skal være med til at sende de rigtige signaler om familiens værdier. Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement