23948sdkhjf

40.923 guffede sig til en god gerning

Kunderne stod i september måned i kø ved bagerbutikkerne i Føtex og Bilka for at købe brødrene Prices Huskekage. Det gav et flot overskud til Alzheimerforeningens arbejde for demente og pårørende.
Brødrene Prices restaurant var i dag centrum for en glædelig begivenhed: Overrækkelse af overskuddet fra salget af brødrenes Huskekage i september 2011. 40.923 Huskekager blev der rakt over disken og det har givet et overskud på 145.685 kroner til Alzheimerforeningen. Tilstede ved overrækkelsen var tv-kok og komponist James Price, produktchef Jens Zeeberg fra Dansk Supermarked og repræsentanter fra Alzheimerforeningen.

- Vi er utrolige glade for, at så mange har købt en Huskekage. Og jeg er taknemmelig over, at brødrene Price og Dansk Supermarked bakker op om demenssagen. Nu glæder jeg mig til Huskedagen den 21. september i år, hvor jeg håber, at der bliver solgt endnu flere kager, siger Alzheimerforeningens direktør Nis Peter Nissen.

Den 21. september er det international Alzheimerdag. Brødrene Prices Huskekage vil i den anledning for tredje år i træk blive solgt i Føtex’ og Bilkas bagerbutikker.

- Jeg er stolt af vores medarbejdere, der har været med til at sikre, at vi i dag kan overrække et flot overskud fra salget af Huskekagerne til Alzheimerforeningen. Og jeg er sikker på, at vi kan gøre det endnu bedre til september, siger produktchef Jens Zeeberg fra Dansk Supermarked.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125