23948sdkhjf

Coop udvider loyalitetsprogram: - Forbrugerne er troløse

Coop Danmark vil gerne sikre, at kunderne bliver ved med at handle i deres butikker.

Derfor udvider dagligvarekoncernen deres loyalitetsprogram for deres 1,8 millioner medlemmer. Det skriver Finans. Konceptet går ud på, at kunderne hver måned kan sætte mellem 1.000 og 5.000 kroner ind på en madkonto, som kan bruges i Coops butikker. Forbrugerne får til gengæld rabatter og fordele.

Det nye loyalitetsprogram kommer til at hedde Coop Prime.

- Målt i butikskvadratmetre har vi et dansk dagligvaremarked, som burde dække 18 mio. forbrugere. Men vi er kun 5,5 mio. danskere. Så der er et overudbud. Samtidig præges handlen af en konstant tilbudsjungle, mens forbrugerne er troløse i forhold til valg af butikker. Vi vil gerne sikre så mange loyale kunder som muligt til vores kæder. Prime-kontoen er det seneste led i en strategi om digital omstilling, siger Peter Høgsted, adm. direktør i Coop Danmark, til Finans.

Det nye initiativ kommer ikke kun til at indebære dagligvarer, men også produkter som lydbøger og streaming.

Læs mere om: Coop
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126