23948sdkhjf

Coop vil teste nyt discountkoncept i Danmark

Til efteråret går Coop i gang med at teste et nyt lavpriskoncept på danske kunder.

Det skriver Finans.

Overfor avisen bekræfter Coops informationsdirektør Jens Juul Nielsen, at selskabet nu går ind i en ny fase af testen af fremtidens lavprissupermarked, men det er stadig småt med detaljerne. Således er det endnu ikke afsløret, hvad det nye koncept kommer til at hedde, og hvor i landet det skal testes.

– Vi er allerede i gang fem steder, nogle steder under navnet Coop Hverdag, andre steder under Fakta-navnet. I den næste fase – som kommer til at omfatte omkring 15 butikker i løbet af efteråret – prøver vi nogle andre elementer. Først i 2021 beslutter vi, om vi skal skabe en helt ny kæde, skriver Jens Juul Nielsen i en mail til avisen.

I 2019 besluttede Coop at teste navnet Coop Hverdag på 10 Fakta-butikker. Derudover forsøgte Coop også at omdanne en SuperBrugsen til testkonceptet Coop Mad.

Læs mere om: coop
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157