23948sdkhjf

Kaos i Matas - 2800 kunders ordrer annulleret

Sent fredag aften fik mange Matas-kunder sig en overraskelse, da kæden tilsyneladende havde sat alle parfumer ned til 20 kroner. 

Det fik rigtig mange til at handle, men prisen var en fejl, som Matas også rettede lørdag morgen. 

Men de gode tilbud var allerede blevet delt i flere store Facebook-grupper, og i tusindvis af kunder fandt på den måde vej til webshoppen. 

Senere sendte Matas en mail ud og annullerede alle 2800 ordrer. 

- Vi har sendt en mail til kunderne, hvor vi oplyser, at deres ordre vil blive annulleret. Der er jo tale om en tydelig fejl, og det tror vi også godt, kunderne ved, siger Elisabeth Toft-mann Klintholm der blandt andet er chef for Corporate Affairs i Matas.

Hun fortæller desuden, at alle kunder, der benyttede "tilbuddet" som plaster på såret vil få sat 250 point ind på deres Club Matas-konto. 

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.252