23948sdkhjf

Nemlig.com vinder E-handelsprisen

Foreningen for Dansk Internethandel, FDIH, afholdt i går den årlige E-handelspris i Øksnehallen.
Da FDIH i går skulle uddele den prestigefyldte E-handelspris og prisen bedste B2C-virksomhed med en omsætning over 50 mio. kr. gik de begge til nemlig.com, som vandt priserne grundet sin flotte vækst og innovative tilgang til et ellers meget traditionelt dagligvaremarked.

Det fortæller Nemlig.com i en pressemeddelelse.

Nemlig.com har længe været alene om at skabe markedet for salg af dagligvare online, men nu er flere af de større aktører også kommet på banen.

Priserne gik til Nemlig.com for at have mod til at gå forrest og for de flotte vækstrater, virksomheden præsterer.

- Vi er simpelthen så stolte og ydmyge over at have vundet E-handelsprisen og prisen for den bedste B2C-virksomhed med en omsætning over 50 mio. kr. Det betyder rigtig meget for mine kolleger og jeg, som hver dag går på arbejde for at gøre en forskel og skabe et bedre liv for danskerne. Jeg vil derfor gerne sende en tak til alle mine kolleger, som gør et fantastisk stykke arbejde og til alle vores loyale kunder, som altid bidrager med ris og ros, så vi hele tiden kan blive
bedre, siger Stefan Plenge, CEO nemlig.com.

Flere handler online, også når det gælder dagligvarer, og det mærkes hos Nemlig.com som fra januar til og med april i år har haft en vækst på 25 pct. sammenlignet med denne periode sidste år.

Væksten bunder i flere nye kunder, mere loyale kunder og et stort salg indenfor kategorier som især convenience mad, legetøj, non-food og blomster.

- Vi er meget tilfredse med vores vækst på 25 pct. de første 4 måneder af kalenderåret. Det er fantastisk at se, hvordan forbrugerne begynder at tage online dagligvarehandel til sig. Vi kan se, at vi hele tiden får mange nye kunder, men også at vores loyale kunder handler oftere og bliver endnu mere loyale. Vi arbejder konstant på at forbedre vores koncept, så vi kan skabe et bedre liv for danskerne ved at lette deres hverdag, siger Stefan Plenge.

Ifølge FDIH’s e-handelsanalyse 2017 ligger nemlig.com nummer 8 på listen over danskernes mest benyttede webshops.

Danskerne er generelt godt tilfredse med onlinehandel. Dagligvarer, mad og drikke klarer sig som kategori bedst, når spørgsmålet er, om kunden vil anbefale virksomheden til andre, og Nemlig.com er den online dagligvarebutik flest vil anbefale til andre.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109