23948sdkhjf

Lidl er med Quick-Step Floors til Giro d’Italia

Storholdet bærer for fjerde sæson i træk det velkendte Lidl-logo på trøjerne.
I år kan danskerne spotte et velkendt blåt og gult logo, når ét af verdens stærkeste cykelhold skruer tempoet i vejret under årets Giro d’Italia.

Michael Mørkøv er sammen med resten af Quick-Step Floors holdet nemlig sponsoreret af dagligvarekæden Lidl, fortæller virksomheden i en pressemeddelelse.

Og det er ikke tilfældigt, at Lidl er sponsor for storholdet:

- Danmark er i den grad en cykelnation med en stærk tradition for at tage den tohjulede på arbejde, i skole eller for motionens skyld. Og den tradition vil vi selvfølgelig gerne bakke op om i Lidl. Derfor er det helt naturligt for os at sponsorere et cykelhold som Quick-Step Floors både på national og international basis, siger marketingchef for Lidl, Heidi Vittrup.

Under mantraet: ”Vi vil redefinere dansk discount”, fokuserer Lidl især på frisk frugt og grønt og gode lokale varer.

Dette er ikke gået ubemærket hen for Michael Mørkøv, som glæder sig over samarbejdet med Lidl:

- Som alle cykelryttere har jeg et stærkt personligt fokus på træning, sundhed og ikke mindst kost. For at kunne præstere på højeste niveau, skal alt dette passe sammen, og her er maden selvfølgelig meget vigtig. Derfor er jeg glad for, at Lidl engagerer sig i cykelsporten som sponsor for mit hold, Quick-Step Floors. For uden mad og drikke duer helten ikke - uanset om man giver den gas på landevejen eller følger løbet fra hjemmefronten.

Lidl er for fjerde sæson i træk Official Fresh Food Partner for Quick-Step Floors, og holdet bliver fulgt tæt af de mange cykelinteresserede Lidl-ansatte rundt omkring i landet. Således også af Heidi Vittrup:

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.128