David Hasselhoff i front for ny strikke-kampagne fra 3
Med budskabet ”Strik den smarteste løsning sammen” står ”The Hoff” i front for en helt ny kampagne fra teleselskabet 3.
En ny undersøgelse fra 3 viser nemlig, at en af udfordringerne ved at samle familiens abonnementer er, at danskerne har svært ved at vurdere, hvilken løsning, der passer bedst til dem, fortæller virksomheden.
Derfor satser 3 med denne kampagne på at hjælpe de danske familier med at "strikke" den bedste løsning sammen til hele familien.
- En tredjedel af vores privatkunder har mere end et abonnement og bruger allerede 3Deling, og med denne kampagne håber vi på, at få endnu flere med. Mobilabonnementer er på mange måder gået fra at være et individuelt anliggende til noget, man sagtens kan dele. Især familier med børn kan se fordelen i at dele abonnementer på tværs. Men det kan være svært at gennemskue, hvilken løsning, der passer til ens familie, og derfor vil vi med denne kampagne vise, hvor enkelt det kan gøres, Frederik Grønlund Scholten, som er Head of Marketing hos 3.